Projekty

Najpopularniejsze Projekty Vitae:

Projekt Acernis (A)
Data rozpoczęcia projektu: 10.05.2199r
Ilość nieudanych prób: 698
Data pierwszej udanej próby: 06.02.2261r
Status projektu: udany/otwarty/trwający
Liczba ochotników: 972 000 000
Liczba żywych obiektów: 90 000
Liczba pracowników zajmujących się projektem: 653 000
Liczba pracowników pracujących nad projektem: 190 000
Projekt podany do informacji publicznej: TAK
Projekt posiadający sponsorów: TAK
Projekt oddany do użytku publicznego: TAK
Opis projektu:
Od wieków naukowcy starali się stworzyć podobny projekt. Jednak dopiero firma Vitae opublikowała pierwszy udany projekt sklonowanego zwierzęcia.
To był pierwszy sukces firmy. Niedługo później udało się sklonować człowieka, lecz dopiero 40 lat po tym sukcesie projekt został przedstawiony tv. To był kolejny przełom projektu i firmy. Projekt A uzyskał sponsorów, a niedługo później klientów, którzy chcieli posiadać swojego własnego Klona. Dzisiaj trzech na pięciu obywateli posiada wykupioną polisę, dzięki czemu posiada swojego genetycznego klona.
Klony przebywają w instytucie, a klient ma prawo do obserwacji rozwoju obiektu. W razie nagłego wypadku organy obiektu A zostają oddane do przeszczepu. To zmniejsza ryzyko powikłań do zera.
Choć obiekty wyglądają jak ludzie nie są nimi.
Obserwacje:
Projekt jest w pełni udany.
Obiekty są stabilne psychicznie i fizycznie.
Zaobserwowano, że obiekty A są nad wyraz zdolne i inteligentne.
Niektóre z obiektów mają niejasną więź z dawcami, myślą i odczuwają podobnie. Niektóre z obiektów czuje się silnie związanych z bliskimi dawcy.
U nielicznych obiektów A zaobserwowano również odczuwanie bólu dawcy bądź jakieś migawki wspomnień lub zdarzeń dziejących się w tym samym czasie. To pozostawia otwartą furtkę dla projektu. Może projekt A będzie działał również jako wczesny sygnał ostrzegawczy, że z naszym zdrowiem jest coś nie tak, albo jako system pomagający policji w poszukiwaniu zaginionych.


Projekt Probator (P)
Data rozpoczęcia projektu: 26.01.2190r
Ilość nieudanych prób: bliżej nieokreślona
Data pierwszej udanej próby: każda próba jest udana na swój sposób
Status projektu: niejasny/otwarty/trwający
Liczba ochotników: bliżej nieokreślona
Liczba żywych obiektów: bliżej nieokreślona
Liczba pracowników zajmujących się projektem: ponad 1 000 000
Liczba pracowników pracujących nad projektem: około 20 000
Projekt podany do informacji publicznej: CZĘŚCIOWO
Projekt posiadający sponsorów: TAK
Projekt oddany do użytku publicznego: TAK
Opis projektu: 
Projekt jest stworzony do testowania nowych kosmetyków, farmaceutyków, nowych sposobów leczenia. Jak również ludzką psychikę. Obiekty poddawane są wielu eksperymentom. Wiele również umiera w trakcie trwania projektu.
Do projektu P może przystąpić każdy ochotnik zdrowy, chory nie zależnie od wieku, płci na własną odpowiedzialność.
Do projektu przystępują również zwierzęta czy obiekty należące do instytutu.
Obserwacje: 
Jest to bardzo rozległy projekt. Ciężko więc wyciągnąć jednorodne wnioski. Dzięki projektowi możemy spojrzeć na różne rzeczy z nowego punktu.
Najciekawsze wnioski możemy zaobserwować u obiektów poddawanych eksperymentom psychicznym.

Projekt Hybrid (H)
Data rozpoczęcia projektu: 16.04.2231r
Ilość nieudanych prób: ponad 8 000
Data pierwszej udanej próby: 24.12.2266r
Status projektu: niestabilny/tajny/trwający
Liczba ochotników: ponad 13 000
Liczba żywych obiektów: 532
Liczba pracowników zajmujących się projektem: 1 620
Liczba pracowników pracujących nad projektem: 1 211
Projekt podany do informacji publicznej: NIE
Projekt posiadający sponsorów: NIE
Projekt oddany do użytku publicznego: NIE
Opis projektu:
Jest to projekt nadal wzbudzając wiele emocji. Mimo wszystko nadal nie ma większego problemu ze znalezieniem ochotniczek, które są gotowe zostać surogatką. Ochotniczki są pod stałą opieką lekarzy w instytucie. Przez cały okres doszło tylko do 23 zgonów.
Projekt ma na celu wyhodowanie ludzko-zwierzęcej hybrydy. Udało się to z kilkoma gatunkami zwierząt.
(między innymi: pies, wilk, kot, kruk, sokół, wąż, kameleon)
Obserwacje:
Obiekty wyróżniają się wyglądem, jak również zachowaniem. Często zdarza się, że posiadają zwierzęce instynkty.
Każdy z obiektów ma wyostrzone zmysły. Zaobserwowano również zmiany w wyglądzie. Jak również umiejętność przemiany. Eksperyment jest jeszcze zbyt nowy, by mówić o przełomie, ale na pewno w przyszłości obiekty będą mogły brać udział w misjach specjalnych.


Projekt Ardens Missus (AM)
Data rozpoczęcia projektu: 16.10.2261r
Ilość nieudanych prób: bliżej nieokreślona
Data pierwszej udanej próby: 16.10.2271
Status projektu: niestabilny/tajny/trwający
Liczba ochotników: ponad 30 000
Liczba żywych obiektów: 30
Liczba pracowników zajmujących się projektem: 520
Liczba pracowników pracujących nad projektem: 99
Projekt podany do informacji publicznej: NIE
Projekt posiadający sponsorów: NIE
Projekt oddany do użytku publicznego: NIE
Opis projektu:
Jest to projekt tajny. Ochotniczki są szukane wśród narkomanek. Mimo stałej opieki większość z ochotniczek umiera. Projekt polega na długotrwałym promieniowaniu płodu bądź noworodków i obserwowaniu jak to wpływa na ich rozwój. Rocznie przeżywa tylko 30 żywych obiektów i tylko 15 uznano za udane.
Obserwacje:
U obiektów zaobserwowane nieodwracalne zmiany. Dzieci szybko umierają i tylko nieliczna grupa dożywa wieku powyżej 10 lat.
U obiektów, które przekroczyły wiek zaobserwowano różnorodne zdolności, które nadal pozostają pod ścisłą obserwacją.
U obiektów zaobserwowano między innymi zdolności telepatyczne, umiejętności telekinezy.


Projekt Telum (T)
Data rozpoczęcia projektu: 23.08.2266r
Ilość nieudanych prób: ponad 22 000
Data pierwszej udanej próby: 03.06.2278r
Status projektu: niestabilny/ściśle tajny/trwający
Liczba ochotników: ponad 23 000
Liczba żywych obiektów: 15
Liczba pracowników zajmujących się projektem: 67
Liczba pracowników pracujących nad projektem: 65
Projekt podany do informacji publicznej: NIE
Projekt posiadający sponsorów: TAK
Projekt oddany do użytku publicznego: NIE
Opis projektu:
Projekt T jest przeznaczony do użytku specjalnych jednostek. Cały jest całkowicie refundowanych przez wojsko. Projekt ma na celu stworzenie żołnierza idealnego odpornego na ból, bez empatii, i całkowicie słuchającego rozkazów. Ochotniczki są specjalnie selekcjonowane, a projekt nie jest im przedstawiany.
Obiektom jeszcze, gdy są płodami skraca się system nerwowy.
A następnie od pierwszych dni podlegają specjalnym eksperymentom i treningom.
Obserwacje:
U Obiektach T zaobserwowano całkowity brak odczuwania bólu. A dzięki specjalnym treningom udało się wyegzekwować posłuszeństwo. Obiekty T często są bardzo brutalne i nerwowe.
Zaobserwowano również lepiej wykształcone zmysły, jak również szybszy refleks i intuicję.
Łatwo mają przewidzieć ruchy przeciwnika. Po dziś dzień nie do końca wiadomo co jest tego przyczyną.

Projekt Ratio (R)
Data rozpoczęcia projektu: 20.09.2257r
Ilość nieudanych prób: 9 000
Data pierwszej udanej próby: 08.03.2279r
Status projektu: udany/otwarty/trwający
Liczba ochotników: liczba podawana w milionach
Liczba żywych obiektów: 9 000
Liczba pracowników zajmujących się projektem: 89 000
Liczba pracowników pracujących nad projektem: 28 000
Projekt podany do informacji publicznej: TAK
Projekt posiadający sponsorów: TAK
Projekt oddany do użytku publicznego: TAK
Opis projektu:
Projekt R to najnowszy projekt skierowany do ludzi. Już dziś każdy może zgłosić się do placówki firmy w swoim mieście i wypełnić formularz. Projekt R ma na celu stworzenie idealnego dziecka. Rodzice sami wybierają wygląd, charakter, a nawet zainteresowania. To może być przełom w ewolucji. Za parę lat rodzić się będą tylko dzieci projektu R. Bo po co decydować się na zwykłe dziecko jak można mieć idealne.
Obserwacje:
W Instytucie znajduje się około 9 000 obiektów R. Obiekty pozostają pod ścisłą obserwacją.
Obiekty rozwijają się w normalnym tempie. Charakter pozostaje nie zmienny, chociaż można zaobserwować niepożądane cechy nabyte.
Obiekty są niebywale zdolne. Wszystko, co robią, wykonują bardzo dokładnie.
Niebawem Idealne Dzieci będą w pierwszych dziesiątkach najbogatszych czy najpopularniejszych ludzi.


Zawody w firmie Vitae 
Lekarze:
Alergolog - (0/2)
Anestezjolog - (0/3)
Chirurg - (0/3)
Dermatolog - (0/1)
Diabetolog - (0/1)
Gastrolog - (0/1)
Hematolog - (0/1)
Kardiolog - (0/1)
Neonatolog i Pediatra - (0/2)
Neurolog - (0/1)
Okulista - (0/1)
Onkolog - (0/1)
Psycholog - (0/2)
Pulmonolog - (0/1)
Reumatolog - (0/1)
Stomatolog - (0/1)

Naukowcy:
Kontaktologia - (0/1)
Patologia - (1/1)
Suicydologia - (0/1)
Radiobiologia - (0/2)
Chemicy - (0/2)
Biochemia - (0/1)
Biofizyka - (0/1)
Biomatematyka - (0/1)
Genetyka - (1/2)
Mikrobiologia - (1/2)
Epidemiologia - (1/2)
Zoolodzy - (0/1)

Prywatne wojsko:
Oddział alfa - zajmuje się przede wszystkim ochroną lekarzy mających styczności z obiektami. Jeden żołnierz ochrania tylko jednego lekarza, aby ograniczyć ryzyko żołnierze pracują po 12h po czym zmieniają się ze swoim zmiennikiem. - (0/5)
Oddział beta - żołnierze mający bezpośredni kontakt z obiektami. Jeden żołnierz zajmuje się jedną celą, czyli dwoma jednostkami. Mają za zadanie opiekę nad nimi, pilnowanie ich. To oni przynoszą jedzenie, zaprowadzają na badania. Zmiana trwa 12h, a każdy żołnierz doskonale zna swojego zamiennika. - (1/5)
Oddział gamma - zajmuje się wewnętrzną ochroną budynku. Bez zgody lub identyfikatora nikt nie wejdzie ani nie opuści budynku. - (0/5)
Oddział omega - zajmuje się ochroną wyspy. Ich zadaniem jest pilnowanie porządku, ciszy nocnej, jak również osoby przybywające na wyspie. Bez pozwolenia nikt nie może wpłynąć na wyspę ani z niej wypłynąć. - (0/5)

Pracownicy:
Inżynierowie - (0/1)
Technicy - (0/2)
Informatycy - (0/2)
Sprzedawcy - (0/2)
Kucharze - (0/1)
Firma sprzątająca - (0/1)
Barmani - (0/3)
Kelnerzy - (0/2)
Opiekuni - (1/3)
Nauczyciele - (0/2)
Dostawcy - (1/1)

*Na zielono zawody całkowicie wtajemniczone w to, co dzieje się w instytucie
Na żółto zawody częściowo wtajemniczone. Samemu wybieramy ile nasza postać wie o tym, co dzieje się w instytucie
Na czerwono zawody niewtajemniczone. Osoby są zatrudniane lecz nie wiedzą co dzieje się w instytucie.
**liczba miejsc zawodu może ulec zmianie w zależności od potrzeb 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz